Θες να χάσεις κιλά; Αυτή είναι η κατάλληλη ώρα για να κάνεις γυμναστική

Αφού το έχεις βάλει στόχο, κάντο σωστά

γυμναστική

Έρευνες, μελέτες, επιστήμονες συμφωνούν ότι το μυστικό για μία καλύτερη ποιότητα ζωής βρίσκεται στην υιοθέτηση ενός δραστήριου τρόπου ζωής!

Η γυμναστική μειώνει το λίπος γύρω από την κοιλιά, το οποίο, σε αντίθεση με το συσσωρευμένο λίπος σε άλλα σημεία (π.χ. γοφοί), αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης ασθενειών όπως διαβήτης και καρδιακά νοσήματα. Δεν είναι εύκολο να μειωθεί το λίπος σε αυτό το σημείο γι’ αυτό χρειάζεται αρκετή προσπάθεια, κυρίως αεροβική άσκηση.

Keep walking: To καθημερινό περπάτημα ως βασικό μυστικό ευζωίας

Ποια είναι όμως η καλύτερη ώρα να γυμναστείτε αν θες να κάψεις λίπος;

Η απάντηση είναι το πρωί καθώς η πιο ευεργετική ώρα για την υγεία σου, όπου αποκομίζεις και τα μεγαλύτερα οφέλη. Κι αυτό γιατί τα επίπεδα τεστοστερόνης είναι έως και 30% υψηλότερα. Η τεστοστερόνη βοηθά στη μυϊκή ανάπτυξη.

Στους άνδρες, αυξάνεται η ικανότητα ανάπτυξης της μυϊκής μάζας. Ενώ στις γυναίκες, η τεστοστερόνη ενισχύει τη μυϊκή δύναμη και μειώνει τα επίπεδα του σωματικού λίπους.

Τέσσερις τροφές που είναι καλύτερα να τις τρως ωμές

Άρα υψηλότερα επίπεδα επιτρέπουν να προπονείσαι περισσότερο, σκληρότερα και πιο αποτελεσματικά.

Επιπλέον, καις περισσότερο λίπος. Τα αποθέματα υδατανθράκων είναι ιδιαίτερα χαμηλά το πρωί. Αφού έχεις καταναλώσει το μεγαλύτερο μέρος κατά τη διάρκεια της νύχτας «επισκευάζοντας» και αυξάνοντας το σώμα σου. Οπότε, εάν δεν καταναλώνεις υδατάνθρακες πριν από την πρωινή σου προπόνηση, το σώμα τείνει να καίει λίπος, αντί για υδατάνθρακες ως καύσιμο.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:mylife.com.cy 

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top