Θέλεις να μην πάρεις βάρος; Δες τι να επιλέξεις για βραδινό

Ο λόγος που πρέπει να τρώμε λιγότερο πριν πάμε για ύπνο

επιλογές για βραδινό γεύμα

Τρέχουμε. Δεν προλαβαίνουμε να ασχοληθούμε με τα γεύματά μας. Δεν έχουμε χρόνο να τα ετοιμάσουμε ή να τα γευτούμε και μερικές φορές τα επιστρέφουμε πίσω, δίχως καν να έχουμε ανοίξει το ταπεράκι μας. Ωστόσο, η καθημερινότητά μας απαιτεί να έχουμε ενέργεια και γι’ αυτήν απαιτείται η κατανάλωση τροφής. Σωστής και ποιοτικής τροφής και όχι ό,τι να ‘ναι στο πόδι.

Πέντε tips για να κάνεις γυμναστική χωρίς να πας στο γυμναστήριο

 

Πολλές φορές λοιπόν η καθημερινότητά μας είναι τόσο έντονη, με αποτέλεσμα με την επιστροφή μας στο σπίτι αργά, να καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες φαγητού, καθώς και τις περισσότερες θερμίδες μέσα στη μέρα. Όσες δηλαδή δεν φροντίσαμε να λάβουμε κατά τη διάρκειά της, όπως είχε ανάγκη το σώμα μας.

Τέσσερις τροφές που είναι καλύτερα να τις τρως ωμές

Η δύσκολη πραγματικότητα

Τα παραπάνω δεν αποτελούν μία απλή υπόθεση, αλλά μία δύσκολη πραγματικότητα που ο σύγχρονος άνθρωπος καλείται να διαχειριστεί. Αυτό πιστοποιείται και από τη μελέτη που παρουσιάστηκε στο ευρωπαϊκό και διεθνή συνέδριο παχυσαρκίας το 2020. Εκεί φάνηκε ότι όσοι αυξάνουν την ποσότητα φαγητού τους από το απόγευμα και μετά, αυξάνουν κατά συνέπεια και την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων, με αποτέλεσμα να μειώνουν αντιστρόφως τόσο την ποιότητα της γενικής διατροφής, όσο και της επιλογής τροφίμων. Ουσιαστικά αυτό έχει ως αρνητικό αποτέλεσμα τα τρόφιμα που καταναλώνονται προς το τέλος της ημέρας να είναι πλούσια σε υδατάνθρακες και λιπαρά. Ό,τι δηλαδή δεν θέλουμε να συμβαίνει.

Δείτε περισσότερα στο www.asibiliou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top