Τα 6 superfoods που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου

Δε θα πιστεύεις πόσο εύκολο είναι να τα εντάξεις στο μενού σου

superfoods

Τα superfoods (υπερτροφές) είναι πολύ πλούσιες σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικές και πολλές άλλες φυτοχημικές ουσίες. Οι προτάσεις που σου έχουμε παρακάτω είναι τόσο εύκολο να τις εντάξεις στην καθημερινή σου διατροφή  που δε θα το πιστεύεις. 

Γυμνάσου μαζί με τον τετράποδο φίλο σου

Τα μύρτιλλα

Τα μύρτιλλα περιέχουν 40% περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα υπόλοιπα φρούτα! Χαρίζουν στην επιδερμίδα τα αντιοξειδωτικά και το νερό που χρειάζεται για να διατηρείται υγιής.

Η βρώμη

Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βοηθά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερίνης. 

Πέντε υγιεινές τροφές που δρουν ενάντια στο άγχος

Τα μήλα

Το «ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα» δεν είναι τυχαίο! Τα μήλα είναι από τα φρούτα με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που βοηθούν στην απώλεια βάρους, καθώς μας κάνουν να αισθανόμαστε χορτάτες για περισσότερη ώρα. 

Ο λιναρόσπορος

O λιναρόσπορος είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και άλφα-λινολενικού οξέος, βασικού λιπαρού οξέος που φαίνεται ότι μειώνει τις φλεγμονές στον οργανισμό. Πρόκειται επιπλέον για εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης ιδανική για όσους δεν τρώνε κρέας.

To γιαούρτι

Τα προβιοτικά του μειώνουν την ανάπτυξη επιβλαβών βακτηριών στο πεπτικό σύστημα και βοηθά στη διατήρηση σταθερών επιπέδων pH στο σώμα. Ακόμα, ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και μας χαρίζει ασβέστιο και πρωτεΐνη.

Η κανέλα

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κανέλα συμβάλλει στη βελτίωση του σακχάρου στο αίμα σε άτομα που πάσχουν από διαβήτη, ενώ έχει και αντιβακτηριδιακές, αντιπαρασιτικές και αντιμηκητιασικές ιδιότητες. Επίσης, είναι πλούσια σε σίδηρο, ασβέστιο και μαγγάνιο που είναι ευεργετικά για το σώμα.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top