Ασκήσεις για γραμμωμένη κοιλιά

Γυμνάσου με το star.gr και τη Ράσια Ιωακειμίδου

Στην καραντίνα έφαγες λιγάκι παραπάνω και συσσωρεύτηκε το λίπος στην κοιλίτσα;

Μην ανησυχείς. Το star.gr και η γυμνάστρια Ράσια Ιωακειμίδου, σου δείχνουν αποτελεσματικές ασκήσεις για να αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά.

Είναι σημαντικό να δουλεύουμε συμμετρικά τους κοιλιακούς μας και όχι μόνο τον ορθό κοιλιακό, που «φαίνεται» περισσότερο! Στο σημερινό βίντεο θα δουλέψετε ασκήσεις για πλάγιους κοιλιακούς, οι οποίοι αποτελούνται από τον έσω και έξω λοξό κοιλιακό. 

Η εκγύμναση τους είναι σημαντική καθώς ενεργοποιούνται καθημερινά, ακόμα και όταν κάνετε στροφή του κορμού. Πέρα από την υποστηρικτική τους σημασία, είναι και πολύ εντυπωσιακοί όταν γραμμώσουν! 

Η γραμμή πλάγια και χαμηλά στην κοιλιά που δημιουργείτε σε ένα γυμνασμένο σώμα, είναι ιδιαίτερα sexy!! Γι’ αυτό μην αργείτε, δουλέψτε τις ασκήσεις που σας παρουσιάζω σήμερα και θα δείτε την κοιλιά σας να αλλάζει! 


Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top