Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line

"Πυραυλάκι" πόλης

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line δοκιμή

Νομίζουμε ότι η εποχή που το αυτοκίνητο πόλης είχε απλά τα βασικά στον εξοπλισμό του και αναιμικούς κινητήρες κατά βάση έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Τρανταχτή απόδειξη το Hyundai i10 το οποίο στην τελυταία του γενιά μας έχει εκπλήξει ευχάριστα καθώς έχει βάλει σε...μπελάδες ακόμη και Ευρωπαϊους ανταγωνιστές.

Πολύ σύντομα θα οδηγήσουμε και την απλή έκδοση αλλά τώρα είχαμε την χαρά να πάρουμε στα χέρια μας την σούπερ έκδοση Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line στην οποία έχει βάλει το χεράκι της το ξακουστό σχεδιαστήριο και τμήμα επιδόσεων N Division της Hyundai.


Το i 10 στην έκδοση N Line με την πρώτη ματιά σε προδιαθέτει ότι κάτι κρύβεται πίσω από την σπορ εμφάνιση.Η πρώτη εντύπωση λένε ότι παίζει μεγάλο ρόλο και σε αυτό το κομμάτι το i10 1.0 T-GDI N Line τα έχει καταφέρει και με το παραπάνω. Οι μικρές διαστάσεις, το λιγότερο βάρος ο τουρμπάτος κινητήρας Turbo 1000 κ.εκ. οι sport αναρτήσεις αποτελούν τα συστατικά της επιτυχίας που θα εντυπωσιάσουν τους ανήσυχους οδηγούς που δεν θέλουν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.


Το νέο Hyundai i10 1.0 ακόμη και στην απλή έκδοση είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο πόλης με πολλούς μύες να διατρέχουν το αμάξωμα του, δίνοντας έτσι μια δυναμική εμφάνιση. Οι σχεδιαστές απέφυγαν να προσθέσουν υπερβολικά στοιχεία που θα άρεσαν στους... "κάγκουρες". Τις διαφορές όμως τις βλέπεις από μακρυά.

Η μάσκα έχει διαφορετική σχεδίαση με τρία διαγώνια LED φώτα ημέρας, τρεις  κόκκινες λεπτομέρειες ενώ  κόκκινες λωρίδες υπάρχουν χαμηλά στον προφυλακτήρες .

Στις πίσω κολώνες υπάρχουν κόκκινα λογότυπα  N-Line, ενώ οι 16άρες όμορφες αλουμινένιες ζάντες και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης συμπληρώνουν την σπορ εμφάνιση του. 


Περνώντας στο εσωτερικό  βλέπεις ότι οι σχεδιαστές δεν σε αφήνουν παραπονεμένο. Στο τιμόνι και στα καθίμστα υπάρχουν όμορφες κόκκινες ραφές, όπως και στον δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων -ίδιο με αυτό του i30 N -ενώ έχουν τοποθετηθεί και κόκκινα δακτυλίδια στους αεραγωγούς. Ακουμπάς στα πόδια σου στα αλουμινένια πεντάλ και νιώθεις την προσμονή να το βάλεις μπροστά και να ξεκινήσεις  για να δεις αν έχεις να κάνεις μόνο με εμφάνιση ή με κάτι παραπάνω.

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ προσεγμένη ενώ και οι χώροι τους επιβάτες και τις αποσκευές τους (252 λίτρα) αποτελούν ένα ακόμη δυνατό σημείο του "μικρού" Hyundai. Ο χώρος αποσκευών με την αναδίπλωση του πίσω διαρούμενου καθίσματος (60:40) αυξάνεται στα 1050 λίτρα. Στο ταμπλό του νέου Hyundai i10 κυριαρχεί η νέα έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών,  με προηγμένη συνδεσιμότητα, με τις εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto.

Στην οθόνη προβάλλονται εκτός από τα ηλεκτρονικά συστήματα και η εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης κατά τους ελιγμούς. Όσο για τον εξοπλισμό είναι μοναδικός για την κατηγορία του.Η κωδική ονομάσία Hyundai SmartSense, διαθέτει προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδήγησης, όπως  Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) High Beam Assist (HBA), Lane Keep Assist System (LKA), Driver Attention Warning (DAW) και Intelligent Speed Limit Warning (ISLW).Ικανοποίηση και με το παραπάνω.Επιπλέον υπάρχει η αυτόματη τηλεφωνική ειδοποίησης eCall με πανευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112 σε περίπτωση ατυχήματος ή έκτακτης ανάγκης. 


Ξεκινάμε και το Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line αρχίζει να δείχνει από νωρίς τα...δοντάκια του. Το 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζεται ιδανικά με το υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο μοτέρ το οποίο αποδίδει  100 ίππους στις 5500 σ.α.λ.  με τα 172 Nm ροπής  να είναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. Αυτό μεταφράζεται σε ελαστικότητα του μοτέρ από χαμηλά . Όμως ουσιαστικά από την κλίμακα στροφών  2.000-2.500 σ.α.λ. και μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. πετυχαίνεις γρήγορους ρυθμούς με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 10,5 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα με την μέση κατανάλωση στα 5,5 με 6 λίτρα /100 χλμ.

Οι μηχανικοί δεν έκαναν "προχειροδουλειές" αφήνοντας τις αναρτήσεις της απλής έκδοσης αλλά τις αναβάθμισαν τοποθετώντας  πιο σκληρά ελατήρια ,ρύθμισαν εκ νέου τα αμορτισέρ  ενώ τοποθέτησαν και μεγαλύτερη αντιστρεπτική δοκό και νέα bumb stop στον πίσω ημιάκαμπτο  άξονα. Αποτέλσμα των παρεμβάσεων η αμεσότητα στις απότομες αλλαγές πορείας  με το τιμόνι να έχει μεγαλύτερη πληροφόρηση, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο όταν μπεις στην είσοδο στροφής με υπερβολικά χιλιόμετρα.

Στις συνεχόμενες στροφές βλέπεις ότι το Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line έχει ελάχιστες κλίσεις ενώ και τα φρένα με τους αεριζόμενους δίσκους, αποδείχθηκαν άμεσα όποτε τα χρειαστήκαμε. Επιπλέον τα πλούσια συστήματα που διαθέτει το  Hyundai SmartSense ανεβάζει ακόμη περισσότερο την ασφ;άλεια στις όποιες υπερβολές ή αφηρημάδες.Το νέο Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line διαθέτει 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, δωρεάν οδική βοήθεια και δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο. Όσο για την τιμή είναι στα 15590 ευρώ.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top